Pojistěte si mobilní telefon až na dva roky
                                                    
                                                        Záruka je zkrátka báječná věc, nicméně stále nedokáže pokrýt poškození způsobené nehodou, anebo třeba krádež. Záruční smlouva se na tyto nepříjemnosti nevztahuje a pokud vám mobilní telefon náhodou spadne na zem a rozbije se, nebo Vám ho při loupeži ukradnou, bezplatné opravy nebo náhrady se bohužel nedovoláte. To je k vzteku!
                                                        Proto jsme vám připravili zcela jedinečné pojištění ve variantě STANDARD nebo TOP, s nímž získáte pojištění mobilního telefonu proti poškození, krádeži a zneužití v případě krádeže až na dobu 24 měsíců! Můžete ho zakoupit jako fyzická osoba spotřebitel (nelze zakoupit na IČO). Smlouvu o pojištění obdržíte do 3 dnů od zakoupení zboží.
                                                        V případě poškození hradíte dopravu zboží do servisu a nízkou spoluúčast ve výši 10% z pojistného plnění.
                                                    
                                                    
                                                    Varianta STANDARD - lze sjednat na 12 měsíců
                                                    
Náhodné poškození - může být způsobené pádem, vniknutím kapaliny do el.částí, mechanickým poškozením během přepravy zákazníkovi a vniknutím cizích předmětů do výrobku. Základní varianta STANDARD nekryje poškození displeje a jeho dotykové vrstvy
                                                    
Odcizení - ztráta výrobku v důsledku loupeže nebo krádeže vloupáním (do motorového vozidla)
                                                    
Zneužití mobilního telefonu - pojišťovna hradí náklady vzniklé v době po odcizení, související s hovory a staženými daty, včetně nákladů na blokaci SIM karty, do limitu 3 500,- Kč
                                                    
                                                    
Varianta TOP - lze sjednat buď na 12 nebo 24 měsíců
                                                    Zákazník má nárok na všechny 3 druhy pojištění tak, jako ve variantě STANDARD.
                                                    V případě náhodného poškození se navíc pojištění vztahuje na poškození displeje a dotykové vrstvy mobilního telefonu.
                                                    
                                                    
Proč zvolit pojištění zboží
                                                    
 neztratíte vše v případě krádeže
                                                    

 rozbitý výrobek vás finančně nezatíží
                                                    

 máte jistotu profesionální opravy
                                                    

 v případě neopravitelnosti 
dostanete nový mobilní telefon
                                                    
                                                    Vše, co musíte udělat, je...
                                                    1. vybrat si požadované pojištění mobilního telefonu v košíku
                                                    
2. v případě rozbití nebo krádeže zavolat na zákaznickou linku Mondial Assistance: 283 002 868
                                                    
3. popsat závadu, nadiktovat číslo smlouvy a kontaktní údaje
                                                    
servis vás kontaktuje do dvou dnů a o všechno se postará!
                                                    
                                                    Všeobecné pojistné podmínky STANDARD najdete zde.
                                                    Všeobecné pojistné podmínky TOP najdete zde.